Začne to obrázkem, skončí to grafikou. I to se občas stává.
Porodnice FNO mě oslovila na začátku roku 2021.
Původně se ve spolupráci mělo jednat o udání vizuálního stylu sociálních sítí a nového loga pro oddělení.
Nakonec toho vzniklo a vzniká mnohem více.
V roce 2022 mi bylo ctí navrhnout vizuální styl nově vznikající multioborové konference porod. Součástí prací nebylo jen logo, ale i kompletní komunikace na sociálních sítích, tiskoviny pro akci apod.
Firma Prague City Adventures provádí ukazuje převážně americkým turistům Prahu. Snaží se to dělat tak, aby turisté opravdu poznali českou atmosféru, nejen turistické atrakce. Cílem bylo navrhnout svěží logo, které ale zároveň bude vyzařovat zábavu a spolehlivost firmy.
S firmou moje jídlo jsem spolupracovala v jejích počátcích. Navrhla jsem pro ni logo, maskota, billboardovou kampaň aj.